Μενού
Το καλάθι σας

RMA

ESPACCLIT

Για να επιστρέψετε ένα προϊόν για οποιοδήποτε λόγο θα πρέπει να ακολουθήσετε την παρακάτω διαδικασία RMA:


Συμπληρώστε την  Ηλεκτρονική Φόρμα RMA στη διεύθυνση 
https://www.pcshop.gr
Η εταιρεία CC-LIT είναι υπεύθυνη για την επεξεργασία του αιτήματός σας. Σε περίπτωση που το αίτημα σας εγκριθεί, εκδίδεται και σας αποστέλλεται αριθμός RMA, που συνοδεύει το προϊόν από την παραλαβή του μέχρι τη διεκπεραίωσή του.
Όλα τα είδη που επιστρέφονται για σέρβις πρέπει να αποστέλλονται με ευθύνη και έξοδα του αποστολέα στην εταιρία.

CC-LIT Α.Ε. - ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΝΟΜΩΝ
Α.Φ.Μ.: 800354523
ΔΟΥ : Φ.Α.Ε ΠΕΙΡΑΙΑ
Αθήνα: Λεωφόρος Ειρήνης 5 και Ψαρρών 182 32 Άγιος Ιωάννης Ρέντης (Αττική) 
Πανελλαδικό τηλ. επικοινωνίας: 8017007RMA (8017007762)

κιν/εξωτερικό: 2310 306 800



Όλες οι παραλαβές και παραδόσεις γίνονται από Δευτέρα έως Παρασκευή μεταξύ 09:00 με 17:00.
Το προϊόν πρέπει να έχει αριθμό RMA, αναγραφόμενο σε εμφανές σημείο στην συσκευασία του επιστρεφόμενου είδους, καθώς και στο συνοδευτικό Δελτίο Αποστολής.

Ενημερώνουμε ότι χωρίς αριθμό RMA δεν θα γίνεται καμία παραλαβή.

Σας διαβεβαιώνιυμε ότι οι συσκευές και τα εξαρτήματα που παρέχουμε στην αγορά λειτουργούν άριστα και σύμφωνα με τις προδιαγραφές των κατασκευαστών τους. Όλα τα προϊόντα καλύπτονται από την εγγύηση των κατασκευαστών τους. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν ή εξάρτημα που έχετε προμηθευτεί από την εταιρεία μας υποστεί βλάβη ή δεν λειτουργεί κανονικά, αναλαμβάνουμε τη διαχείριση της εγγύησής του, η οποία ισχύει εφόσον πληρούνται οι όροι του κατασκευαστή και με την επίδειξη του τιμολογίου αγοράς από την εταιρεία μας.  Σε περίπτωση που το προϊόν που παρουσιάζει βλάβη δεν μπορεί να επισκευαστεί, ούτε να αντικατασταθεί λόγω παλαιότητας, είναι δυνατή η αντικατάστασή του με άλλο παρεμφερές της επιλογής μας ή της επιλογής του πελάτη. Στη δεύτερη περίπτωση, ο πελάτης θα πρέπει να καλύψει τη διαφορά αξίας των δύο προϊόντων.

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας η εταιρία μας τηρεί διαδικασία άμεσης αντικατάστασης και προ-αντικατάστασης για DOA υλικά (αφορά τα προϊόντα των εταιριών Western Digital, AsRock, KYE/Genius, Patriot, AMD, Intel, Gainward, Lite-On, Synology, Shuttle) ως εξής:
DOA υλικό ορίζεται όποιο παρουσιάσει κατασκευαστικό πρόβλημα εντός 5 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία του τιμολογίου αγοράς. Για να πραγματοποιηθεί DOA αντικατάσταση πρέπει να υπάρχει αντίστοιχη χρονικά αίτηση RMA και αποστολή στους χώρους του συνεργαζόμενου κέντρου RMA (CCLIT A.E.) της εταιρείας μας σε το πολύ 10 εργάσιμες από την ημερομηνία του τιμολογίου αγοράς. Σε αυτή την περίπτωση ελέγχεται για πιθανή υπαιτιότητα χρήστη και αντικαθίσταται εντός το πολύ πέντε εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του από το τεχνικό μας τμήμα. Σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η αντικατάσταση πιστώνεται.



Την ευθύνη για την μεταφορά των προϊόντων προς τους χώρους του συνεργαζόμενου κέντρου RMA (CCLIT A.E.) της εταιρείας μας έχει ο πελάτης. Στην περίπτωση που ένα είδος είναι εκτός εγγύησης ο πελάτης  έχει την ευθύνη για την μεταφορά των προϊόντων προς και από τους χώρους του συνεργαζόμενου κέντρου RMA (CCLIT A.E.) της εταιρείας μας.
Σημειώστε ότι τα προϊόντα πρέπει να τα αποστέλλετε με Δελτίο Αποστολής προς το συνεργαζόμενο κέντρο RMA (CCLIT A.E.)  και ότι τα προϊόντα που πιθανόν σας πιστωθούν, θα πιστώνονται από το συνεργαζόμενο κέντρο RMA (CCLIT A.E.)

Γενικοί Όροι Εγγύησης
Tα προϊόντα πρέπει να λειτουργούν και να χρησιμοποιούνται σύμφωνα με τις προδιαγραφές τους. Σε περίπτωση βλάβης που προκλήθηκε από κακή χρήση, μεταφορά χωρίς κατάλληλη συσκευασία, εγκατάσταση λογισμικού ή άλλου υλικού από μη ειδικό τεχνικό, η εγγύηση του προϊόντος θεωρείται ότι δεν είναι σε ισχύ.  Επίσης, σε περίπτωση που υπάρχει ηλεκτρική ή μηχανική καταπόνηση στην εξεταζόμενη συσκευή ή εξάρτημα, ή εμφανή σημάδια από πέσιμο ή παραβίαση του υλικού όπως γρατσουνιές, στραβές βίδες ή κομμένα καλώδια, η εγγύηση παύει να είναι σε ισχύ.
Η εγγύηση οποιασδήποτε συσκευής σε καμία περίπτωση δεν περιλαμβάνει δεδομένα μαγνητικών μέσων ή άλλων μέσων (σκληρών δίσκων, δισκετών, ταινιών ή usb sticks) των οποίων την ευθύνη αποθήκευσης και φύλαξης φέρει ο πελάτης.  Επίσης, η εγγύηση δεν καλύπτει αναλώσιμα υλικά όπως μελανοταινίες, υγρά μελάνια, μπαταρίες ή καλώδια καθώς και βλάβες λογισμικού.


Επιστροφές προϊόντων λόγω λάθους στην παραγγελία ή στην αποστολή
Επιστροφές προϊόντων, λόγω λάθους στην παραγγελία ή στην αποστολή, με σκοπό την πίστωση, γίνονται __υπό όρους__ δεκτές σε διάστημα όχι μεγαλύτερο από 2 εργάσιμες μέρες για τους συνεργάτες στην Αττική και 5 εργάσιμες μέρες για τους συνεργάτες στην επαρχία από την ημερομηνία του τιμολογίου ή δελτίου αποστολής, εφόσον τα προς επιστροφή προϊόντα δεν έχουν χρησιμοποιηθεί και είναι στην άθικτη αρχική τους συσκευασία.
Σε περίπτωση που τα επιστρεφόμενα προϊόντα δεν είναι άθικτα ή έχουν απαξιωθεί για οποιονδήποτε άλλο λόγο, δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να πιστωθούν στην αρχική τους αξία.

Παρακάτω τα είδη που δεν επιδέχονται αλλαγή:

Μη επιστρέψιμα είδη

  • Μνήμες HikVision: Ολες οι μνήμες για υπολογιστές desktop, server και notebook. Οι κωδικοί αυτών των ειδών ξεκινούν από 1P3 και 1P5.
  • Μνήμες Patriot: Ολες οι μνήμες για υπολογιστές desktop, server και notebook. Οι κωδικοί αυτών των ειδών ξεκινούν από 1P3, 1P4, και 1P5.


Προϊόντα που επιστρέφονται μόνο κατευθείαν στο σέρβις του κατασκευαστή:
  • ViewSonic: επικοινωνήστε με CPI στο 2104805800.

Για ανάκτηση δεδομένων από σκληρό δίσκο, RAID σύστημα, USB Flash, Memory Card ή SSD και Smartphone πατήστε TicTac



Cookies

Χρησιμοποιούμε cookies και άλλες παρόμοιες τεχνολογίες για να βελτιώσουμε την εμπειρία περιήγησής σας και τη λειτουργικότητα του ιστότοπού μας. Πολιτική Απορρήτου.