Μενού
Το καλάθι σας

Συνήθεις Ερωτήσεις

ESPACCLIT

1. Ε.: “Πείτε μου αν το προϊόν που θέλω είναι διαθέσιμο”
Α.: Κάντε login στο pcshop.gr, βρείτε το προϊόν που θέλετε να αγοράσετε και θα βρείτε όλη την πληροφορία από διαθέσιμο στοκ μέχρι αναμενόμενα και προβλεπόμενη ημερομηνία παραλαβής
Όταν κάποιο προϊόν είναι σε έλλειψη και δεν έχει αναμενόμενα για πάνω από 4 βδομάδες δεν εμφανίζεται πια στην αναζήτηση.
Όταν καταχωρήσετε ηλεκτρονική παραγγελία θα δείτε λεπτομέριες για την ποσότητα του προϊόντος που είναι διαθέσιμη.
Τηλεφωνικά δεν μπορούμε να σας ενημερώσουμε για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων διότι αλλάζουν συνεχώς και μπορεί να μην είναι έγκυρη η πληροφόρησή μας τη στιγμή που θέλετε να κάνετε την αγορά σας.

2. Ε.: “Πείτε μου την τιμή του προϊόντος που θέλω”
Α.: Κάντε login στο pcshop.gr, βρείτε το προϊόν που θέλετε να αγοράσετε και δίπλα θα δείτε την τιμή του. Τηλεφωνικά δεν μπορούμε να σας δώσουμε πληροφορίες για τις τιμές των προϊόντων μας για λειτουργικούς λόγους.

3. Ερωτήσεις σχετικές με RMA και Service
A.: Διαβάστε πρώτα τις οδηγίες στο RMA και αν έχετε ακόμη αμφιβολίες καλέστε στην εξυπηρέτηση του τμήματος RMA /Service στο 801 700 7 RMA (762)

4. Ε.: “Πώς μπορώ να γίνω πελάτης του PcShop”
A.: Μπείτε στο pcshop.gr, έπειτα μπείτε στο μενού “γίνε συνεργάτης” και ακολουθήστε τη διαδικασία.

5. Ε.: “Μπορείτε να με βοηθήσετε να κάνω login στο site;”
Α.: Για να κάνετε login στο site βάζετε στο username το επίθετο και το όνομά σας με κεφαλαία ελληνικά, όπως ακριβώς αναγράφεται στο λευκό πεδίο της κάρτας πελάτη σας και στο password βάζετε τον κωδικό, όπως τον βλέπετε στο πορτοκαλί πάνω μέρος της κάρτας πελάτη, με τις μικρές παύλες ενδιάμεσα.

6. Ε.: “Είμαι καινούριος πελάτης και θα ήθελα βοήθεια για να καταχωρήσω την πρώτη μου παραγγελία”
Α.: Δίπλα στην περιγραφή του προϊόντος που θέλετε να αγοράσετε βάζετε την ποσότητα που θέλετε και πατάτε το κουμπί “καλάθι”. Μετά, πηγαίνετε στο μενού “καλάθι”, επιλέγετε και ολοκληρώνετε την παραγγελία σας.

7. Ε.: “Μπορώ να παραλάβω ηλεκτρονική παραγγελία με δικό μου courier;”
Α.: Μπορείτε στην καταχώρηση της παραγγελίας να επιλέξετε από το “καλάθι”, στον “τρόπο αποστολής” την “παραλαβή από το κατάστημα” και να στείλετε δικό σας courier να την παραλάβει για σας.

8. Ε.: “Μπορώ να αλλάξω/προσθέσω κάτι στην παραγγελία που ήδη έχω καταχωρήσει;”
Α.: Αν θέλετε να αλλάξετε την παραγγελία σας παρακαλούμε καλέστε στην εξυπηρέτηση του PcShop στο 801 700 SHOP (7467).
Αν θέλετε να παραγγείλετε επιπλέον προϊόντα θα πρέπει να καταχωρήσετε καινούρια παραγγελία.

9. Ε.: “Πότε θα εκτελεστεί η παραγγελία μου;”
Α.: Μπορείτε να παρακολουθείτε την πορεία της παραγγελίας σας μπαίνοντας στο μενού “Συνεργασία” > “Οι παραγγελίες μου”

10. Ε.: “Δεν μπορώ να καταχωρήσω την παραγγελία μου”
Α.: Παρακαλούμε καλέστε στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση του PcShop στο 801 700 SHOP (7467) ή στείλτε με email στο team@pcshop.gr

11. Ε.: “Ποιό είναι το ωράριο των καταστημάτων του PcShop;”
Α.: Τα καταστήματα λειτουργούν από Δευτέρα ως Παρασκευή 9.00-18.00 και Σάββατο από 10.00.- 18.00. Το τμήμα service της Αθήνας λειτουργεί από Δευτέρα ως Παρασκευή 9.00-17.00
Το τμήμα service της Θεσσαλονίκης λειτουργεί από Δευτέρα ως Παρασκευή 9.00-17.00

12. Ε.: “Δεν έχω δικαίωμα ηλεκτρονικών παραγγελιών στο pcshop.gr”
A.: Παρακαλούμε καλέστε στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση του PcShop στο 801 700 SHOP (7467) ή στείλτε με email στο team@pcshop.gr

13. E.: “Δεν εμφανίζονται οι τιμές των προϊόντων στο pcshop.gr”
A.: Παρακαλούμε καλέστε στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση του PcShop στο 801 700 SHOP (7467) ή στείλτε με email στο team@pcshop.gr

14. Ε.: “Είμαι νέος πελάτης και δεν έχω λάβει ακόμα τους κωδικούς μου για να κάνω login στο pcshop.gr”
A.: Παρακαλούμε καλέστε στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση του PcShop στο 801 700 SHOP (7467) ή στείλτε με email στο team@pcshop.gr.

15. Ε.: “Από ποιά μεταφορική/courier θα παραλάβω την παραγγελία μου;”
Α.: Για να δείτε από ποιά μεταφορική/courier θα παραλάβετε την παραγγελία σας μπαίνετε στο μενού “συνεργασία> οι παραγγελίες μου”, επιλέγετε την παραγγελία και θα δείτε τη μεταφορική/courier και το tracking number της.

16. Ε.: “Υπάρχει κάποιο πρόβλημα με την παράδοση της ηλεκτρονικής μου παραγγελίας”
A.: Παρακαλούμε καλέστε στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση του PcShop στο 801 700 SHOP (7467) ή στείλτε με email στο team@pcshop.gr.

17. E.: “Θα ήθελα να αλλάξω τον τρόπο ή τον τόπο παράδοσης της ηλεκτρονικής μου παραγγελίας”
A.: Παρακαλούμε καλέστε στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση του PcShop στο 801 700 SHOP (7467) ή στείλτε με email στο team@pcshop.gr.

18. Ε.: “Θα ήθελα να κάνω τηλεφωνική παραγγελία”
Α.: Για να κάνετε τις αγορές σας στο PcShop μπορείτε:
1. Να έρθετε σε ένα από τα καταστήματα Αθήνας και Θεσσαλονίκης.
2. Να καταχωρήσετε την ηλεκτρονική σας παραγγελία στο pcshop.gr
Στο PcShop δεν μπορείτε να κάνετε παραγγελίες ή δέσμευση προϊόντων τηλεφωνικά για λειτουργικούς λόγους.

19. Ε.: “Στην καταχώρηση της ηλεκτρονικής μου παραγγελίας εκ παραδρομής δεν έχει κατατεθεί όλο ή μέρος του ποσού”
Α.: Θα πρέπει να καταθέσετε το ακριβές ποσό και να καταχωρήσετε ξανά την παραγγελία σας.

20. Ε.: “Στην παραγγελία που έχω καταχωρήσει έχω υπόλοιπο χρημάτων”
Α.: Το ποσό που υπολείπεται θα πιστωθεί στην καρτέλα σας και θα αφαιρεθεί από τη χρέωση της επόμενης παραγγελίας σας.

21. Ε.: “Έχω ξεχάσει την κάρτα πελάτη. Μπορώ να έρθω στο κατάστημα να ψωνίσω;”
Α.: Εάν έχετε χάσει την κάρτα πελάτη θα πρέπει να ακολουθήσετε τη διαδικασία έκδοσης νέας κάρτα στο pcshop.gr στο μενού “γίνε πελάτης”. Αν την έχετε ξεχάσει μπορείτε κατ' εξαίρεση να έρθετε με την ταυτότητά σας στο τμήμα service στην Κισσάβου 2 στο Μοσχάτο και στην Βόλου 5 στη Θεσσαλονίκη.

22. Ε.: “Είμαι πελάτης σας. Κλείνω την εταιρία μου και ανοίγω καινούρια με νέο ΑΦΜ. Ισχύει η κάρτα πελάτη μου;”
Α.: Θα πρέπει να ξανακάνετε τη διαδικασία έκδοσης της κάρτας πελάτη με τα στοιχεία της νέας σας εταιρίας.

23. Ε.: “Αν η κάρτα μου έχει φθαρεί ή έχει σπάσει θα χρεωθώ για την αντικατάσταση της;”
Α.: Θα σας γίνει αντικατάσταση με μία νέα κάρτα χωρίς επιπλέον κόστος.


Cookies

Χρησιμοποιούμε cookies και άλλες παρόμοιες τεχνολογίες για να βελτιώσουμε την εμπειρία περιήγησής σας και τη λειτουργικότητα του ιστότοπού μας. Πολιτική Απορρήτου.